پیام تبریک معاون وزیر راه و شهرسازی برای روز خبرنگار

هفدهم مرداد ماه در تقویم ایران به یادبود محمود صارمی، خبرنگار شهید، روز خبرنگار نام گرفته است.
پیام تبریک معاون وزیر راه و شهرسازی برای روز خبرنگار
دیگران چه می خوانند:

به گزارش جریان اقتصادی :خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی ومدیرعامل شرکت ساخت و توسعه فرمودند: این روز متعلق به تاریخ نگاران حقیقت، طلایه داران عرصه راستی و ایثار است. حرفه نیست و بلکه شیوه زیستن است و مشعلی برای روشن کردن راه بشریت و روشنی بخش هر واقعیت با زبانی گویا و نگاهی روشن است.

در بیان دیگر خبرنگاری ترکیبی از آگاهی، دانایی، امید، معرفت و از خود گذشتی است که نیازمند عشقی سرشار برای زیستن با مردم و برای مردم است و راهی است که عبور از آن جز با عشق وافر میسر نیست.

خبرنگاری همان روحیه جستجوگری برای یافتن حقیقت و برجسته ساختن آن برای تبدیل به تاریخی بدون تحریف است که با بیانی رسا منعکس کننده بهترین نوع یک رویداد است.

امروز متعلق به شما عزیزانی است که نوشتن و قلم را بهترین راه برای ارتباط با مردم و آگاهی بخشیدن انتخاب کرده‌اید و در این مسیر عدالت را سرلوحه‌ی تمام کلمات خود قرارداده‌اید و در بسیاری از موارد با بازتاب اقدامات مثبت و جنبه‌های زیبای رویدادها، امیدی در دل مردم روشن کرده‌اید.

اینجانب، هفدهم مرداد ماه روز پاسداشت قلم را به شما تلاشگران عرصه دانایی تبریک می‌گویم و ضمن ارج نهادن به تلاش‌های شما در آگاهی بخشی عمومی؛ از همکاری، همدلی و نقدهای منصفانه شما در یک سال گذشته بسیار سپاسگرازم.

امیدوارم در پناه خداوند متعال سلامت و پیروز باشید.

پیام تبریک معاون وزیر راه و شهرسازی برای روز خبرنگار

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟