امضای تفاهم‌‌نامه همکاری میان «شاتل» و «تهران‌سرور»

روز ۱۰ تیرماه، در حاشیه دومین روز از بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ، تفاهم همکاری میان شرکت «شاتل» و «تهران‌سرور» امضا شد.
امضای تفاهم‌‌نامه همکاری میان «شاتل» و «تهران‌سرور»
دیگران چه می خوانند:

به گزارش جریان اقتصای ؛در این مراسم که با حضور رضا غلامی، مدیر ارشد فروش راهکارهای سازمانی شاتل، فرجاد محمدی، رئیس هیئت‌مدیره تهران‌سرور و بردیا بازرگان، عضو هیئت‌مدیره این شرکت در غرفه شاتل برگزار شد، قرارداد ارائه خدمات کولوکیشن (میزبانی سرور) و توسعه سرورهای اختصاصی میان این دو مجموعه امضا شد.
در این مراسم، غلامی، مدیر ارشد راهکارهای سازمانی شاتل بیان کرد دیتاسنتر شاتل فضایی بدون محدودیت برای ارائه سرویس‌های ابری در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارد. او درباره مزیت شاتل در ارائه خدمات زیرساخت و پهنای باند افزود: «در حال حاضر براساس این تفاهم‌نامه، می‌توانیم در فضایی بدون محدودیت در دیتاسنتر پیام، زیرساخت و پهنای باند خوبی برای ارائه سرویس‌های ابری فراهم کنیم.»
محمدی، رئیس هیئت‌مدیره تهران‌سرور نیز در این مراسم با مقایسه تجربه همکاری‌های گذشته با شاتل نسبت به سایر شرکت‌ها بیان کرد: «سطح شاتل از همه دیتاسنترها بالاتر بود و این باعث شد همکاری ما بعد از کرونا هم ادامه پیدا کند و تا امروز پایدار بماند.» او نیاز بازار وب ایران به خدمات ابری را دلیل اصلی توسعه همکاری با شرکت شاتل دانست و از راه‌اندازی خدمات ابری تهران‌سرور بر بستر زیرساخت شاتل در 45 روز آینده خبر داد.

امضای تفاهم‌‌نامه همکاری میان «شاتل» و «تهران‌سرور»

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟