بازدید قریب‌الوقوع هیات عالی‌رتبه هلدینگ Eriell ازبکستانی از ماشین‌سازی اراک

یک هیات عالی‌رتبه از هلدینگ Eriell ازبکستانی با هدف انعقاد قرارداد همکاری با شرکت ماشین‌سازی اراک به زودی به اراک سفر و از این واحد تولیدی مادرتخصصی بازدید می‌کند.
بازدید قریب‌الوقوع هیات عالی‌رتبه هلدینگ Eriell ازبکستانی از ماشین‌سازی اراک

 

به گزارش پایگاه خبری جریان اقتصادی به نقل از روابط عمومی و صنعتی ماشین سازی اراک پیرو سفر سال گذشته سرائی مدیرعامل ماشین سازی اراک به همراه وزیر صمت به کشور ازبکستان و توافقات صورت گرفته بین وزرای دو کشور مبنی بر توسعه همکاری‌های صنعتی و تجاری فیمابین، پیشنهاد حضور ماشین سازی اراک در نمایشگاه نفت، گاز و انرژی ازبکستان با هدف دستیابی به فعالیت های صادراتی در زمینه های ساخت تجهیزات، مخازن، فروش انواع ولو ها، ولهدها، شیرآلات سرچاهی، فلنج ها و دیگ های بخار و آبگرم مطرح شد و ماشین سازی اراک ضمن حضور فعال در این نمایشگاه، رایزنی هایی با شرکتهای منطقه من جمله هلدینگ Eriell ازبکستان انجام داد. این گروه بین المللی ارائه کننده خدمات میدان نفتی است که در حوزه ساخت و ساز و توسعه میادین نفتی، پروژه های نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد و معدن در آسیای مرکزی و جنوبی و خاورمیانه فعالیت می کند.

دیگران چه می خوانند:

با پیگیری های انجام شده، در خردادماه سال جاری، هیاتی از مدیران این هلدینگ به منظور شناسایی ظرفیت‌های همکاری از ماشین سازی اراک بازدید و مذاکرات فنی با ایشان جهت همکاری در ساخت تجهیزات نفتی انجام شد.

پیرو اقدامات و تلاش های انجام شده توسط مدیریت شرکت و سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان، مقرر گردید که جهت ایجاد بسترهای لازم جهت انعقاد قرارداد، هیاتی عالی رتبه از این هلدینگ که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های کشور ازبکستان است، در روزهای آتی در ماشین سازی اراک حضور و از توانمندی ها و پروژه های شرکت بازدید نمایند تا مقدمات انعقاد قرارداد عملی شود.

سرائی مدیر عامل ماشین سازی اراک، با بیان اینکه تلاش های فراوانی برای به نتیجه رسیدن این برنامه مهم انجام شده است تاکید کرد، توسعه صادرات از اهداف استراتژیک شرکت می باشد و رشد صادرات قطعا منجر به درآمدزایی بیشتر و خودشکوفایی شرکت می گردد.
وی در ادامه گفت: برخورداری از محیط صنعتی حرفه ای، منظم، تعهد کاری و کیفیت محصول از مهم ترین شاخص های برقراری  ارتباط با شرکت های خارجی و دستیابی به درآمد ارزی است بنابراین انتظار می رود که همه کارکنان شرکت با جدیت و تعهد بالایی که دارند مسائل حفاظتی، امنیتی، آراستگی و آرامش محیط کار، اصول ایمنی، نظم مناسب و الزامات خاص محیط صنعتی را با دقت رعایت نمایند و در ارتقای آن اهتمام جدی ورزند تا با اتکا به خداوند متعال گام های آخر این برنامه‌ مهم با شایستگی برداشته شود و شرکت معظم ماشین سازی اراک همچون گذشته بدرخشد.
 

بازدید قریب‌الوقوع هیات عالی‌رتبه هلدینگ Eriell ازبکستانی از ماشین‌سازی اراک

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟